Zakladáte novú firmu, alebo potrebujete pretvoriť grafické prezentovanie Vašej spopločnosti?
znamená, ako firma vníma sama seba a ako ju vnímajú jej zákazníci, partneri a verejnosť.
Ide o kombináciu vizuálnych, komunikačných a hodnotových prvkov, ktoré spoločnosť používa na vytváranie a udržiavanie svojho imidžu.
Na základe obchodného zamerania spoločnosti je vytvorený jednotný vzhľad firemných a propagačných materiálov, ktoré slúžia na odlíšenie sa od konkurencie a zvýšenie povedomia o spoločnosti medzi potenciálnymi zákazníkmi.
Na základe obchodného zamerania spoločnosti tvoríme jednotný charakteristický vzhľad, ktorým spoločnosť pôsobí na okolie.
V prvom rade pracujeme so zákazníkom na tvorbe loga, ako základného klúčového článku. Potom web stránky, banerov a iných firemných a propagačných materiálov.
Korporačná identita zahŕňa grafické práce od vytvorenia loga, cez tvorbu bannerov, dizajn tlačovín, web aplikácie, a všetko ostatné súvisiace s grafickým dizajnom pre komerčné účely.